Volkswagen je rekao da ima najmanje godinu ili dvije vremena da se prilagode novim trendovima na tržištu ili će morati početi zatvarati tvornice u Njemačkoj, po prvi put u historiji. Najnoviji trend je vrtoglav pad prodaje električnih automobila u EU, a ponajviše u Njemačkoj. Mnogi proizvođači odustali su od ideje da do 2030. godine u ponudama imaju samo električne automobile te su se vratili trenutnim opcijama u kombinaciji sa SUS motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem.
Razlozi slabe prodaje su prvenstveno ukidanje visokih subvencija za kupovinu električnih automobila u mnogim državama te početak naplate električne energije prilikom punjenja istih na brzim punionicama širom svijeta. Nakon toga dolaze visoki troškovi servisa kada je u pitanju baterija čija cijena obično prelazi polovicu vrijednosti automobila. Treća i posljednja stvar je veliki gubitak na cijenu vozila u samo par godina korištenja. Pa tako imamo situaciju u BiH gdje se novi VW električni automobili prodaju po cca. 120.000 KM, a nakon tri godine korištenja njegova prodajna cijena je pala na cca. 60.000 KM. Stavimo li sve na papir, jasna je trenutna situacija električnih automobila...
Jedna od popularnih mjera VW za rezanje troškova je slanje radnika na prijevremenu penziju, ali ni to više nije dovoljno gigantu koji zapošljava preko 300.000 radnika u Njemačkoj.