Alfa Romeo je odustao od plana potpunog prelaska na električna vozila do 2027. godine. Talijanski proizvođač, koji posluje pod Stellantisom, sada će nuditi benzinske, električne i plug-in hibridne modele.
Chris Feuell, šef Alfa Romea za Sjevernu Ameriku, izjavio je da bi prelazak na potpuno električna vozila bio previše restriktivan za 110 zastupnika u SAD-u. Ova odluka dolazi u trenutku kada Alfa Romeo bilježi pad prodaje od 19% u SAD-u, s isporučenih samo 8.865 vozila prošle godine.
Iako je Alfa Romeo prvobitno planirao prelazak na električna vozila i u Europi i Kini, ostaje nejasno hoće li taj cilj ostati na snazi. Novi direktor, Santo Ficili, dobio je od Stellantisa dozvolu za lansiranje benzinskih verzija budućih modela Giulia i Stelvio, koji će koristiti STLA Large platformu. Stelvio stiže krajem 2025., a Giulia 2026. godine.
Alfa Romeo trenutno pokušava riješiti problem neprodanih vozila – 50% zaliha u SAD-u čine modeli iz 2024. godine, zbog čega su najavljeni popusti i leasing ponude, uključujući Tonale za 399 dolara mjesečno.
Crossover Alfa Romeo Junior (ranije Milano) još nije dostupan u SAD-u, ali se razmatra njegovo uvođenje. U Europi dolazi s blagim hibridnim 1.2-litrenim trocilindarskim turbo motorom i kao potpuno električni model.
Alfa Romeo također razvija novi superautomobil inspiriran retro dizajnom, koji stiže 2026. godine. Iako je prethodno najavljivan kao posljednji benzinski superautomobil, s obzirom na promjene strategije, moguće je da će biti ponuđena i verzija s motorom s unutarnjim sagorijevanjem.
Alfa Romeo prilagođava svoju ponudu tržištu, nudeći kupcima različite opcije pogona umjesto potpunog prelaska na električna vozila.