Citroen C5 X - propast prodaje modela!!

Kako planski uništiti brend? Prepišite recept Citroena i sudbina je zagarantovana...

Polako ali sigurno Citroen prelazi iz "luksuznog" prema brendu koji je izgubio identitet čiji su modeli postali toliko bezlični... Posljednji takav model je C5 X koji je zamijenio legendarnu drugu generaciju C5-ce čiji dizajn potpisuje Domagoj Đukec. Ovo je ujedno posljednji model koji je nudio dobro poznati hirdopneumatski ovjes razvijen kroz decenije isključivo od strane Citroena. Dalje, nemamo više dizelaša, hvaljenog 2.0 HDI motora sa kojim su kupci bili više nego zadovoljni.

Ipak poslije deceniju i nešto proizvodnje došao je red konačno za nasljednika. U to vrijeme popularzacija crossovera i SUV-ova uzela je veliki danak pa je Citroen planski počeo sve modele iz ponude postavljati na povišene platforme. Posljednji takav u nizu "frankeštajna" je model C5 X čiji dizajn uveliko podsjeća na kineske automobile te je značajno udaljen od podloge u odnosu na svog prethodnika.

Najavljivan kao revolucionaran model čija je početna cijena prelazila 40.000 EUR-a, što je svakako mnogo. Povećanje cijene u odnosu na prethodnika je bilo drastično, a kao razlog je naveden hibridna konfiguracija koja je potisnula dizelaše zbog politike o "EU" normama. Početak ponude je predstavljao 1,2 litarski trocilindraš pokretan na benzin što nikako nisu mogli podnijeti trenutni i budući vlasnici Citroen automobila.

Prodaja nije išla kako treba, a prema izvoru npr. u Poljskoj u salonima već stoje modeli po par godina i prodaju se za 30 i kusur hiljada EUR-a. Vlasnici automobilskih predstavništva ne znaju način kako da prodaju automobil pa su svjesno cijene spuštali i preko 7.000 EUR-a, pa čak i u minus da idu kako bi se riješili problema koji samo stoji u salonu.

Proizvodnja je zaustavljena još 2024. godine, a sada mu je zvanično i kraj!!