Strateški model u Kijinoj strategiji elektrifikacije
U okviru Kijinog globalnog plana elektrifikacije 'Plan S', EV5 igra važnu ulogu u jačanju vodeće pozicije kompanije u održivoj mobilnosti širom Evrope.
„EV5 je kamen temeljac Kijine evropske strategije rasta“, rekao Sjoerd Knipping, glavni operativni direktor Kia Europe. „Ulazimo u najkonkurentniji evropski segment električnih vozila s modelom koji spaja naš kultni dizajn 'Opposites United', svakodnevnu praktičnost i inovacije ukorijenjene u električnoj mobilnosti. Ovim potvrđujemo svoju predanost održivoj mobilnosti, prilagođenoj načinu na koji Evropljani žive, rade i voze.“
Dizajniran imajući na umu Evropu
Vjerna Kijinoj dizajnerskoj filozofiji 'Opposites United', estetika EV5 odražava robustan, ali profinjen dizajn koji je vođen evropskim ukusom. EV5 ima snažnu, kutijastu siluetu, istaknuti D-stub i Kijin svjetlosni potpis "Star Map" sprijeda i pozadi. Opcije s tri seta naplataka - 18 ili 19-inčni naplatci za osnovni automobil, 19-inčni naplatci za stilizirani EV5 GT-Line, a kasnije i 20-inčni naplatci za sportski EV5 GT - nude i vizualne i funkcionalne prednosti.
Kabina takođe može zadovoljiti praktične potrebe evropskog načina života. Zadnja sjedišta se potpuno preklapaju, maksimizirajući prostor prtljažnika i stvarajući velikodušan utovarni prostor dužine do dva metra. Organizacijske karakteristike, uključujući ladicu u centralnoj konzoli, čine je idealnom i za grad i za aktivnosti na otvorenom, besprijekorno se prilagođavajući gradskom životu i izletima u prirodu.
Unutrašnjost EV5 stvara atmosferu nalik salonu. Sjedišta usmjerena na udobnost uključuju funkcije masaže za vozača, lumbalnu potporu podesivu u četiri smjera, grijanje i ventilaciju. Materijali interijera uključuju recikliranu PET plastiku u sjedištima i tepisima; bio pjenu u sjedištima, centralnoj konzoli i naslonima za glavu; te boju bez BTX-a na vratima, armaturnoj ploči i centralnoj konzoli.
Projektovan za evropske ceste i evropsku klimu
Evropskim vozačima potrebne su performanse koje se prilagođavaju promjenjivim uslovima. S baterijom od 81,4 kWh dugog dometa, EV5 nudi do 530 kilometara potpuno električnog dometa (procjena WLTP-a). I GT-Line i Base Line varijante podržavaju brzo punjenje, od 10 do 80 posto za samo 30 minuta.
Konstruisan na platformi E-GMP, EV5 nudi pouzdan i-Pedal 3.0 sistem za bezbrižnu vožnju s upotrebom jedne papučice. Smart Regeneration System Plus poboljšava energetsku efikasnost i udobnost vožnje, koristeći navigacijske podatke za automatsko prilagođavanje kočenja i brzine raskrsnicama, promjenama ograničenja brzine i još mnogo toga. Funkcija grijanja i hlađenja baterije sljedeće generacije ne samo da čini grijanje kabine efikasnijim, već sistem takođe održava potpuno električni domet u hladnim uslovima, pružajući pouzdane performanse baterije u različitim klimama kontinenta - od nordijskih zima do mediteranskih ljeta.
S dvosmjernim punjenjem, uključujući Vehicle-to-Load (V2L) koje nudi do 3,6 kW snage, EV5 omogućuje vozačima korištenje baterije vozila za napajanje i punjenje vanjskih uređaja pomoću unutrašnje utičnice ili vanjskog adaptera. Model je takođe opremljen odgovarajućim hardverom za Vehicle-to-Grid (V2G), spreman za rad čim to dopuste infrastruktura ili propisi pojedine zemlje.
„EV5 smo osmislili imajući u središtu pažnje naše evropske kupce“, kaže Pablo Martínez Masip, potpredsjednik za proizvode i marketing. „Od svestranih rasporeda sjedišta i cjelogodišnjih performansi baterije do robusnog SUV stila i naprednog ccNC sistema, svaki detalj odražava jedinstvena očekivanja evropskih vozača koji žele ne samo funkcionalnost već i izgled.“
Pametna tehnologija za vrhunsku povezivost
EV5 je opremljen Kijinim najnovijim ccNC (connected car navigation cockpit) sistemom, uključujući panoramski široki ekran koji kombinuje 12,3-inčnu instrument ploču, 12,3-inčni infotainment ekran i 5,3-inčni ekran klima uređaja. OTA ažuriranja i Kia Upgrades platforma održavaju model spremnim za budućnost s novim karakteristikama i uslugama koje će se postepeno aktivirati.
Poboljšana je povezivost, a posebno određivanje rute, jer je EV5 opremljen online navigacijom, karakteristikom koja automobilu pruža informacije o kartama uživo, a podaci se ažuriraju svake 4 sedmice.
Sistem klima uređaja ima tri zone kako bi se osigurala udobnost za sve putnike. Pojednostavljeno fizički interfejs nudi čist izgled sa samo nekoliko bitnih tipki.
Praktičnost i sigurnost poboljšane su značajkama poput Digital Key 2.0, prepoznavanja otiska prsta i Harman Kardon Premium Audio sistema, što odražava želju europskih kupaca za intuitivnom, vrhunskom tehnologijom.
Sigurnost koja ispunjava evropska očekivanja
Evropske ceste zahtijevaju sigurnost i agilnost. EV5 ima sedam zračnih jastuka, strukturna ojačanja i najnoviji paket Kijinih naprednih sistema pomoći vozaču (ADAS). Prvo, EV5 će biti jedan od prvih Kijinih modela s najnovijom verzijom inteligentnog sistema za ograničenje brzine (ISLA). Na temelju povratnih informacija kupaca, poboljšana su zvučna obavještenj za veći komfor vozača.
Osim inteligentnog prilagođavanja brzine vožnje, Smart Cruise Control druge generacije (SCC2) može u slučaju nužde potpuno zaustaviti vozilo ako vozač ne reagira.
Osim toga, pomoć pri izbjegavanju sudara pri parkiranju unatrag proširena je kako bi obuhvatila i prednji i bočni dio vozila (PCA-F/S/R). Sistem koristi senzore i kamere kako bi spriječio sudare sprijeda, sa strane i straga prilikom parkiranja.
Nadalje, Highway Driving Assist 2 s detekcijom ruku na volanu (HDA 2 s HOD-om) pomaže vozaču održavati sigurnu udaljenost od vozila ispred, ostati u sredini trake, mijenjati trake i prilagođavati bočno pozicioniranje.
Konačno, za još veću udobnost, vozači mogu koristiti Remote Smart Parking Assist 2.0 (RSPA 2.0) za ulazak ili izlazak s parkirnog mjesta, čak i izvan automobila.
Samouvjeren korak u električnu mobilnost
Kia EV5 stvorena je za sljedeću eru električne mobilnosti u Europi. Sa svojim odvažnim SUV dizajnom, značajkama udobnosti i performansama koje europski vozači očekuju, model služi kao idealan električni suputnik. To je samouvjeren korak naprijed za Kiju i rastuću europsku zajednicu korisnika električnih vozila.