Nakon što je McLaren predstavio model W1, kao nasljednika ikone F1, Ferrari je odigrao svoju kartu i predstavio najbrži Ferrari do sada model F80. Da hibrid je!!
Kao i svaki model do sada, Ferrari je ponovo ispisao historiju te uveo neke nove standarde kada su u pitanju supersportski automobili. Dragulj u V12 konfiguraciji je izbačen, a zamijenio ga je V6 Twin-Turbo motor u kombinaciji sa tri elektro motora. Maksimalna snaga je 1.184 KS i performanse su brutalne. Do 100 km/h sprint traje 2,15 sekundi, a 0-200 km/h iznosi brzih 5,75 sekundi. Maksimalna brzina je ograničena na 350 km/h. Koliko vidimo neznatno brži od novopredstavljenog McLarena W1...
Motor je u bazi dosta sličan iz modela 296 s tim što je dodatno podešeno paljenje te tajming ubrizgavanja goriva, Uz to je povećana kompresija za 20% u komorama cilindra. Osmostepeni automatik sa duplim kvačilom je prošao poseban program dotjerivanj, a na motoru su dodane nove "električne" turbine koja teoretski eliminiše famoznu turbo rupu. Promijenjena je i radilica motora pa sve navedene promjene omogućuju da se motor vrti na veoma visokih 9.200 o/min., a ove vrijednosti ćete rijetko vidjeti kod drugih turbo motora.
Vrata se otvaraju prema gore, kao kod modela Enzo, čiji je ovo teoretski nasljednik nakon LaFerrarija... Spomenuli smo hibridni pogon. 800V litijumske baterije imaju ukupni kapacitet od 2,3 kWh te tri električna motora isporučuju ukupno 326 KS. F80 koristi asimetričnu karoseriju koja je napravljena od ugljičnih vlakana. Asimetričan dizajn omogućuje veću fleksibilnost prednjeg vozačevog sjedišta u odnosu na druga sjedišta sa "monocoque" šasijom.
Aktivni aerodinamički dodaci koji su preuzeti sa F1 cirkusa i Ferrarijevih bolida omogučili su odlična aerodinamička svojstva te dosta aerodinamičkog potiska od cca. 1.100kg pri brzini od 250 km/h. Dostupna su tri režima rada: Hybrid, Performance i Qualify. Otprilike imena govore sama za sebe dok posljednji otključava rasnog supersportistu i možete ga voziti bez bilo kakvih ograničenja.
Cijena sitnica... 3,6 miliona EUR-a!!