SLUŽBENO: Potpuno novi Audi A6 (2025.)

Nakon moćnog A5 karavana Audi je predstavio novi A6 i to također u Avant karavanskoj verziji, što je potvrda da karavani i dalje žive sa četiri prstena. 

Novim dizajnom Audi je potvrdio još jednom da pravi jedne od najpoželjnijih karavana današnjice. Sa vana prepoznatljiv Audijev dizajn koji se naslanja na nedavno predstavljeni A5. Prema fotografijama, za nadati se da ove svjetlosne grupe dolaze kao standard i predstavljaju savršenstvo tzv. MATRIX tehnologije kada su automobili u pitanju. Audi je slušao svoje kupce koji su se uveliko žalili da ne žele više vidjeti "Fake" ispušne završetke na svojim limenim ljubimcima tako da se Audi vratio izvornim korijenima da radi ono u čemu je posebno dobar. Tako će novi Audi A6 u svim karoserijskim verzijama i motorima dolaziti sa funkcionalnim ispupnim završecima.

Zahvaljujući novom dizajnu kojeficijent otpora zraka je sveden na svega 0,25 Cd što u prevodu znači da je ovo najaerodinamičniji serijski Audi svih vremena sa ugračenim SUS motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem. Uz kako kažu bolju zvučnu izolaciju od 30% u odnosu na prethodnika za očekivati je da će ovo biti jedan od najtiših karavana današnjice.

 

Ponuda motora uključuje za sada tri pogonske jedinice i to: 2,0 litarske TFSI i TDI jedinice snage 204 KS od kojih će jedino dizelski motor biti moguće upariti sa Quattro pogonom na sve točkove. Tako pogonjen dizelaš do 100 km/h stiže za 7 sekundi. Trenutno najjača verzija je sa 3,0 TFSI motorom maksimalne snage 367 KS koji uz pomoć Quattro pogona 100 km/h lovi za 4,7 sekundi dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h.

Od nekih tehničkih delikatesa tu je zakretanje zadnjih točkova, adaptivno zračno podvozje, opciono dostupan "sportski" zadnji diferencijal za 3,0 TFSI verziju, panoramski krov koji je moguće digitalno zatamniti dodirom na dugme u nekoliko dezena itd. itd. Cijena za osnovni benzinski model u Njemačkoj starta od 58.000 EUR-a dok dizel verzija ide od 61.700 EUR-a.

Ostale fotografije: