EV

VW ID.3: Jeftiniji od Golfa – VW pokrenuo cjenovnu ofanzivu

Jedan od glavnih razloga zašto mnogi kupci oklijevaju pri kupovini električnih automobila jeste njihova viša početna cijena u odnosu na vozila s unutrašnjim sagorijevanjem. Međutim, jaz u cijenama između ove dvije vrste vozila značajno se smanjio. Prema analizi kompanije Jato Dynamics, razlika u cijeni u eurozoni smanjena je s 53% u 2018. na 22% u 2024. godini.

Pad cijena električnih vozila i rast cijena motora s unutrašnjim sagorijevanjem

Smanjenje razlike nije samo rezultat pristupačnijih električnih automobila, već i rasta cijena vozila s unutrašnjim sagorijevanjem. Prosječna cijena električnih automobila pala je za 15%, sa 74.124 na 62.709 eura. Istovremeno, prosječna cijena vozila na fosilna goriva porasla je za 7%.

VW ID.3 kao dio cjenovne ofanzive

Volkswagen sada intenzivno radi na smanjenju razlike u cijeni između svojih električnih i konvencionalnih modela. Od 10. februara, proizvođač pokreće novu leasing kampanju za privatne i komercijalne kupce u Njemačkoj. Cilj je ne samo postići paritet cijena s popularnim modelom Golf, već i ponuditi osnovni model električnog ID.3 po značajno nižoj cijeni.

Atraktivni leasing uslovi

Prema kalkulaciji proizvođača, privatni kupci mogu iznajmiti model ID.3 Pro za 249 eura mjesečno na period od četiri godine uz godišnju kilometražu od 10.000 kilometara. Za varijantu Pro S s većom baterijom mjesečna rata iznosi 299 eura.

Planovi za povećanje tržišnog udjela

VW, kao i drugi proizvođači poput Stellantisa, postavlja ambiciozne ciljeve za povećanje udjela električnih vozila. Prema riječima Martina Sandera, šefa prodaje VW-a, kompanija cilja na značajan rast tržišnog udjela u segmentu električnih automobila, što će se ostvariti kombinacijom konkurentnih cijena i inovativnih proizvoda.

Volkswagenova nova cjenovna strategija i atraktivni leasing uslovi za model ID.3 predstavljaju važan korak ka popularizaciji električnih automobila i smanjenju barijera za kupce. Ovaj potez dodatno približava električna vozila masovnom tržištu i postavlja temelje za održiviju budućnost mobilnosti.