Ovo testiranje je pokazalo da se savremeni električni automobili mogu koristiti dugoročno bez drastičnog pada performansi baterije. Tokom testnog perioda, vozilo je korišteno u različitim vremenskim uvjetima, uključujući i niske temperature, gdje je domet iznosio između 300 i 400 kilometara. U najhladnijim danima, testna vožnja kroz Alpe potvrdila je da je ID.3 pouzdan i u otežanim uslovima.
Pomoću softverskih ažuriranja, posebno verzije 3.2, značajno su poboljšane brzine punjenja – punjenje od 10% do 80% sada traje oko 30 minuta, pri maksimalnoj snazi do 170 kW. Ipak, i dalje nedostaje opcija aktivnog predgrijavanja baterije, što može biti problem u zimskim mjesecima.
Osim baterije, i ostali dijelovi vozila pokazali su se pouzdanim. Tokom testiranja, auto je prošao redovne servise, dok su kvarovi bili rijetki i manji. Najčešće su se ticali poklopca punjača ili senzora za parkiranje. Infotainment sistem i osjetljive kontrole i dalje zaostaju za konkurencijom – korisnici se žale na sporu reakciju i slabu vidljivost po danu.
ADAC planira da testiranje nastavi sve do 250.000 km, čime će Volkswagen ID.3 Pro S postati jedan od najdetaljnije ispitanih električnih vozila u realnim uslovima.