VW je u čast 50 godina postojanja ovog modela predstavio do sada najjačeg GTI-a koji pod poklopcem motora krije motor najveće snage 300 KS. Zapremina je i dalje ostala ista od 2,0 litra, čime cilja na konkurenciju poput Focusa ST i benchmarka u klasi Civic Type R. Snaga se naravno na podlogu prenosi putem pogona na prednje točkove i to samo u kombinaciji sa automatskom DSG transmisijom.
Ubrzanje do 100 hm/h iznosi 5,6 sekundi što je za 0,2 sporije od direktnog konkurenta Civica Type R. Maksimalna brzina iznosi 250 km/h dok sa opcijskim paketom opreme iznosi 270 km/h. Novi Clubsport dolazi sa revidiranim komponentama ovjesa naprijed odnosno nazad, a Dynamic Chassis Control (DCC) sada dolazi u seriji. Osvježen je i Vehicle Dynamic Manager koji omogućava 15 raličitih postavki za amortizere, motor te automaatski mjenjač.
Koliko su ozbiljno išli sa razvijanjem ovog Clubsporta, testni vozač Bugatti-ja Sven Bohnhorst je bio glavni i odgovorni čovjek koji je testirao sam automobil na Nurburgringu za postizanje što boljih rezultata.
Za optimalan prijenos snage na podlogu serijski dolazi elektronski kontrolisan diferencijal sa ograničenim proklizavanjem kako bi 300-ak KS ravnomjerno prenio na podlogu u svim vremenskim uslovima. Za zvučnu kulisu zadužen je niko drugi do slavni Akrapovic.