U odnosu na prethodnika narasla je u skoro svim pravcima, konkretno 42mm u dužinu (4.361mm) te 25mm u visinu dok je međuosovinsko rastojanje identično i iznosi 2.670mm. Shodno navedenim dimenzijama, zapremina prtljažnika iznosi 380 litara dok sa oborenom zadnjom klupom zapremina raste na 1.200 litara što je za ovu klasu automobila zaista ogromno.
primjetno je da su se dizajneri i ovdje igrali sa prednjom maskom hladnjaka koja srećom nije "ogromna"! U zavisnosti od modela i paketa opreme, tekstura na njima će biti nešto drugačija.
Famozna "angels eye" prednja svjetla možemo polako zaboraviti jer BMW uporno gura novi dizajnerski pravac sa kojim se većina fanova ne slaže, al' kažu treba vremena da se sve "slegne" te da o dizajnu ne treba raspravljati. Serijski su sada opremljena sa Matrix LED tehnologijom. Sa zadnje strane nema nekih velikih promjena u svjetlosnom potpisu osim što dosta liči na manji SUV u ponudi novi X2. BMW je sa novom serijom počeo "sakrivati" ispušne završetke dok je taj kuriozitet dostupan samo za najpotentniju verziju M135i i dolazi sa četiri ispušna završetka.
U unutrašnjosti dominiraju dva ekrana koji su zaslužni za uklanjanje mnoštva mehaničkih tipkica nažalost. Jedna od najznačajnijih je multifunkcionalni kružni prekidač iDrive muletimedijalnog sistema te tipke klimatizacije, što znači da ćete od sada klimatizaciju podešavati isključivo na ekranu osjetivom na dodir. Još jedan od noviteta koji ne ide na ruku ljubiteljima ove automobilske marke i činjenica da će Serija 1 od sada biti dostupna samo u kombinaciji sa 7-stepenom automatikom sa dva kvačila. Pohvala je svakako da će sada kožna sjedišta dolaziti kao dio standardne opreme u Seriji 1, dok će doplata ostati sportska sjedišta, Head-Up ekran, panorama krov Harman&Kardon ozvučenje i sl.
Pod poklopcem motora početak ponude čini 1,5 litarski turbo benzinac sa tri cilindra maksimalne snage 170KS i 280Nm obrtnog momenta, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 7,8 sekundi dok je maksimalna brzina 226 km/h. Boje dizela brani 2,0 litarski motor sa četiri cilindra u dvije verzije: 118d sa 150KS odnosno 120d sa 163KS i 380Nm obrtnog momenta. Svi motori dolaze u kombinaciji sa tzv. "Mild-Hybrid tehnologijom" sa 48V baterijom. Potentniji dizel stotku hvata za 7,9 sekundi. Svi motori snagu prenose na podlogu preko prednje osovine iksljučivo osim M135 xDrive verzije koja dolazi sa navedenim xDrive pogonom na svim točkovima. Ovdje je BMW izostavio famozne oznake za benzince "i" te dizele "d". Čudna odluka...
Najbrža verzija trenutno nosi oznaku M135 xDrive koja dolazi sa motorom snage 312 KS i 400 Nm obrtnog momenta dobijenih iz motora sa četiri cilindra. Pogađate, cilja se na konkurenciju poput Mercedesa A45 AMG, Audi RS3, Golf R, Focus RS i sl. Ubrzanje za ovaj model iznosi odličnih 4,9 sekundi.