Novi hyperautomobil iz Bugattija - Bugatti Tourbillion V16 Hybrid

Bugatti je svojim posljednjim izdanjem potpuno iznenadio svijet te bacio rukavicu u lice mnogim drugim proizvođačima na polju performansi, izgleda i ostalog...

Ovo nije još jedna u nizu obrada Chirona već se radi o potpuno novom automobilu koji je po prvi put Hybrid. To znači da imamo novu školjku koja je lakša od prethodnika, novi ovjes koji također ima manju masu te pogon koji je priča za sebe.

Radi se o potpuno novorazvijenom motoru sa 16 cilindara u V konfiguraciji bez i jednog turbo punjača, a imao ih je četiri. Dakle, ogromni V16 je sada atmosferac koji se rado vrti na 9.500 o./min., a pomažu mu uveliko tri masivna elektro motora. Zbirna snaga iznosi ogromnih 1.800 KS. Dva elektro motora su smještena naprijed a treći na zadnju osovinu. Da, i ovdje imamo pogon na sve točkove hibridnog porijekla.

Performanse su zaista brutalne i ne nosi bez razloga epitet hyper automobil. Do 100 km/h stiže za veoma niske 2 sekunde. 200 hvata za 5, a 300 km/h za 10 sekundi. Standardna maksimalna brzina je 380 km/h, a ako imate poseban "Speed Key" maksimalna brzina se otključava na 445 km/h. Nema šta, impresivne performanse koje će malo ko uspjeti da stigne, a kamo li prestigne!!

Iako ima baterije i tri elektro motora, prema riječima inžinjera iz Bugattija novi Tourbillion ima manju masu od Chirona zahvaljujući potpuno novim dizajnom te pristupom u dizajniranju svih komponenti sa fokusom na uštedi mase. Ako ima potrebu novi Tourbillion se može kretati potpuno bešumno i ući u najstrožije centre metropola na potpuno električni pogon sa skromnim dometom od 60 km.

Ogromna pažnja posvećena je na detalje, pogotovo ako pogledamo unutrašnjost. Bugatti je pokazao da je moguće napraviti ekskluzivnu unutrašnjost bez i jednog jedinog ekrana i svaka im čast na tome. Pogledajte samo kontrolnu tablu koja predstavlja dizajnerski vrhunac kada su iste u pitanju. Mjerni instrumenti "cajgeri" podsjećaju na vrhunski radi švicarskih satova.

Početak prodaje ide za 2026. godinu, a do tada će biti na ispitivanjima. Cijena prava sitnica, pripremite 3,6 miliona EUR-a!