Ono što je zajedničko za sve nove M5 modele je da budu najjači serijski modeli ikada koje je BMW napravio u tom trenutku te da budu benchmark u svojoj klasi. Prateći stroge Euro norme o ispušnim plinovima i trend kojim se kreće automobilska industrija, najnoviji M5 po prvi put dolazi kao hibrid. Dobro poznati V8 M TwinPower benzinac dobio je pomoć elektromotora koji je smješten u kučište osmostepene ZF M Steptronic transmisije. Kombinacija ova dva pogonska (585 KS benzinski i 197 KS električni) sklopa daje najveću snagu ikada za jedan serijski BMW koja broji tačno 727 KS i čak 1.000 Nm kamionskog obrtnog momenta. Jasno je da ovdje ima prostora za jače verzije tipa CS, Red Label i sl. koje možemo očekivati u skorijoj budućnosti.
Same baterije nisu velike i imaju energetski kapacitet od 18,6 kWh. Smještene su u samo dno vozila što omogućava nisko težište tj. bolju upravljivost u odnosu na modele čije su baterije smještene u samom prtljažniku. Po potrebi novi M5 se može voziti na samo električni pogon do brzina od 140 km/h i ima doseg od cca. 70 km u zavisnosti od načina same vožnje, što je recimo sasvim dovoljno za većinu dnevnih obaveza te jedan ovakav auto može biti poželjan "Daily Car".
Snaga se na podlogu prenosi putem hvaljene 8-stepene ZF M Steptronic transmisije i M xDrive podešavajućeg pogona na sve točkove, koji po potrebi može biti samo na zadnju osovinu uz podršku Active M diferencijala te DSC (Dynamic Stability Control). Velika zamjerka većine entuzijasta je dodatna masa koju je automobil dobio zbog upotrebe elektro motora te baterija. Ukratko, Novi M5 ima za 500+ kg veću masu u odnosu na prethodnika, što je zaista mnogo.
Kako se dodatna masa odrazila na same vozne karakteristike to ne znamo još i čekamo prva poređenja od kolega u svijetu. Gledajući tehničke specifikacije, novi M5 ima ukupnu masu od čak 2.435kg dok prethodnik 1.895 kg što je 540kg manja masa. Gledajući performanse na papiru, one su skoro pa jednake u odnosu na prethodnika i to u standardnoj verziji jer je i ovaj model isti takav. Ubrzanje novog M5 do 100 km/h iznosi 3,5 sekundi (prethodnici M5 3,4 sekunde, M5 Competition 3,3 sekunde i M5 CS 3,0 sekundi) do 100 km/h. Maksimalna brzina je naravno ograničena na 250 km/h, dok je uz M Drivers Paket "opet ograničena" ona iznosi 305 km/h.
Sada malo o kozmetici... Novi M5 je nemoguće zamijeniti sa serijskim modelom. Masivni otvori zraka naprijed, prošireni blatobrani, veliki svijetleći bubrezi, difuzori zraka nazad te četiri ispušna topa prečnika 100 mm odgovorni su za veoma agresivan nastup nove M5-ce. Većini će se vjerujemo svidjeti dok će oni koji njeguju BMW-ovu tradiciju negodovati zbog napuštanja famoznih "Agels eye" dnevnih svjetala, "L" zadnjih svjetala, unutrašnjosti koja je pretežno fokusirana na vozača i sl.
Nismo pričali o potrošnji, suludo je kad je u pitanju jedan ovakav automobil ali evo da je spomenemo. Prema WLTP mjerenju prosječno se zadovoljava sa tek 1,7 l/100 km što je fantastičan rezultat ako u obzir uzmemo o kakvom se automobilu radi. Cijena starta u USA od 120.000$ dok za Eu još nemamo tu informaciju.