Novi Audi Q5 (2025.)

Audi je javnosti predstavio treću generaciju svog najpopularnijeg SUV-a model Q5...

Novi model, nova platforma. Tako je ovdje u pitanju platforma PPC (Premium Platform Combustion) koja je usko prilagođena hibridima, ali tu su i dalje motori sa unutrašnjim sagorijevanjem.

Dodamo li ovome fantastičan dizajn, prodaja sigurno ne bi trebala izostati a to će pokazati vrijeme te cijena samog modela.

Svi modeli će biti tzv. MHEV "blagi hibridi" što čini kombinaciju SUS motora sa malim električnim motorom snage 24 KS te 230 Nm obrtnog momenta.

Početak ponude je 2.0 TFSI snage 268 KS sa pogonom na samo prednju osovinu dok TDI gamu za sada čini 2.0 TDI motor maksimalne snage 204 KS te nešto većeg obrtnog momenta od 400 Nm.

Električni motor će asistirati u ograničenoj mjeri, pretežno kad vršimo radnju parkiranja, stajanja na semaforima i sl. Hibridni sistem je 48V pa će moći preuzeti na sebe većinu sistema koji su prethodnih godina svojim radom opterečavali glavnu pogonsku jedinicu. Ovdje prvenstveno mislimo na klima uređaj koji sada može raditi punom snagom čak kada je motor ugašen tj. stojite u mjestu.

Vrh ponude će za sada biti SQ5 koji za pogon koristi 3.0 litarski TFSI motor maksimalne snage 367 KS. Snaga se  serijski prebacuje na podlogu putem Quattro pogona na sve točkove te S-Tronic 7 stepene transmisije sa duplim kvačilom. 

Audi SQ5

U unutrašnjosti dominiraju čak tri ekrana i kompletan kokpit je nazvan "Digital Stage" što u biti i jeste. Mehanički dugmići su svedeni na minimum dok je ekranizacija uzela maha. Ne možemo reći da ovo ne izgleda jako dobro, ali subjektivno je pričati o samom dizajnu...

Sa vana, nezaobilazna su Matrix LED svjetla posljednje generacije koji sada mogu ispisivati znakove u svjetlosnim snopovima kako bi npr. upozorili na saobraćajnu nesreću ukoliko se krećete iza njega.

Početna cijena u Njemačkoj će biti 52.300 EUR za standardni odnosno 82.900 EUR-a za SQ5 model. Priznajemo, skup je i nije namijenjen za svakoga!!

Uživajte u fotografijama