U pitanju je model Ypsilon ali u HF verziji. Sjećamo se Integralke HF rado... U sadašnje vrijeme ovaj nabrijani hatchback predstavlja hibridnu motorizaciju u vidu 1,2 litarskog turbo benzinca u kombinaciji sa električnim motorom.
Baš kao i prije, Lancia je ovaj model razvila kao homologacijski model za nastup u Rally4 grupi na reliju. Nemojte da Vas buni ovaj broj "4" u imenu grupe, ona se odnosi na SUS motore sa pogonom na samo prednju osovinu.
Od standardnog električnog modela razlikuje se po tome što je bliži podlozi, novim aluminijskim HF felgama, HF uređenje unutrašnjosti te silni aerodinamički dodaci na karoseriji za što veći downforce.
Sa ovom motorizacijom navedeni Ypsilon do 100 km/h dolazi u vremenu od 5,6 sekundi dok je autonomija kretanja oko 500km i prosjek potrošnje ispod 5 litara u nekim normalnim uslovima. Poređenja radi, nabrijani Yaris GR snage 261KS ubrzava do 100 km/h u kombinaciji sa AWD pogonom na sve točkove.