Kinezi postaju sve ozbiljniji igrači kada su u pitanju električni automobili i baterije koje se ugrađuju u iste...
Kinezi su poznati kao najveći proizvođači baterija na svijetu, a ne kaskaju ni kad su u pitanju automobili koji ih koriste. Svijet odnosno stari kontinent ne može da izađe "na crtu" sa njima pa je odlučio uvesti dodatne carine kako bi otežao prodaju njihovih automobila u EU. Prosječna cijena jednog kineskog električnog automobila je manja dva do tri puta od slične konkurecije u EU i svijetu, stoga i ne čudi odlična prodaja.
Za danas još jedna senzacija iz kineskog Roewe-a čiji je hibrid PHEV D7 prevalio 2.208 kilometara sa jednim punjenjem što je svojevrsni rekord. Računajući dolazi se do podatka da je automobil prosječno trošio 2,49 l/100 km. Sve je to bilo dovoljno za Guinness-a!!
Ako se doda informacija da se automobil prilikom testa nije vozio po ravnoj cesti već da je korišten u gotovo svim vremenskim uslovima, promjenama temperatura u rasponu od 30-ak C te promjenu visine od cca. 1.600 m, ovaj rezultat postaje još moćniji. Teško da konkurencija ima šta da ponudi kao odgovor...
Za pogon se koristi kombinacija SUS motora zapremine 1,5 litara i atmosferskih 82 kW snage (112 KS) odnosno 135 Nm obrtnog momenta te električnog maksimalne snage 150 kW (204 KS) i 330 Nm obrtnog momenta. Pogon je naprijed a mjenjač ima samo jednu brzinu---
Vlasnik Roewe-a je kineski konzorcij SAIC koji u vlasništvu ima evropski MG, što bi mogla biti izlazna karta za tržište EU.