EV

Xiaomi predstavio SU7 ULtra - Najbrža serijska limuzina na svijetu

Xiaomi je javnosti predstavio ultimativni sedan visokih performansi pod imenom SU7 Ultra.

Krenimo od najbitnijih stvari, Xiaomi SU7 Ultra je opremljen sa tri elektro motora ukupne snage 1.548 KS. Dovoljno za brutalna ubrzanja pa tako imamo vrijeme 0-100 km/h za samo 1,98 sekundi dok je maksimalna brzina ograničena na 350 km/h. Ovo je sve ostvareno iz samo jednog pokušaja i zaista im moramo čestitati na tome.

Pravljen je da bude najbrži na svijetu, a pored toga mora biti opremljen vrhunskom tehnologijom kako bi opravdao epitet koji mu se stavlja. Elementi hlađenja baterija i elektro motora preuzeti su sa električnog koncepta koji je oborio rekord Nurburgringa te može obezbjediti puna dva kruga oko 'zelenog pakla' bez pregrijavanja.

Zbog same mase i visokih performansi, Xiaomi SU7 Ultra serijski dolazi sa ogromnim karbon-keramičkim diskovima. Sam promjer je 430mm što predstavlja rekord za serijske automobile. Kočenje sa 100 km/h završava za odličnih 30,8 metara, a 10 uzastopnih kočenja sa 180 km/h - 0 završava bez otkazivanja samog kočinog sistema. U poređenju sa čeličnim standardnim diskovima dosta su otporniji na temperature čija operativna maksimalna temperatura prelazi 1.300 C što je dvostruko više nego najbolji čelični diskovi. Također zbog same izrade i materijala koji su upotrebljeni, proizvođač tvrdi da isti mogu trajati bez problema 500.000 prijeđenih kilometara.

Recimo nešto o elektro motoru. Tačnije ima ih tri, dva V8s i jedan V6s e-motor. Ovo je prvi serijski elektro motor proizveden od strane Xiaomija EyperEngine V8s. Može se vrtiti na maksimalnih 27.000 o/min. što je svojevrsni rekord kada su u pitanju serijski automobili. Za sam motor i upravljačku jedinicu iskorišteno je ukupno 242 patenta od strane Xiaomija. Snagu crpi izCATL Qilin 2.0 baterija koje su također preuzete sa električnog koncepta. Kada je baterija napunjena do 100% maksimalna snaga iznosi 1330kW dok recimo na 20% zadržava odličnih 800kW. Naravno, podržava brzo punjenje pa od 10-80% iznosi odličnih 11 minutra kada je spojen odgovarajući brzi punjač. Autonomija kretanja prema CLTC ciklusu iznosi 630 km.

Kada smo napisali neke tehničke delikatese treba spomenuti da je Xiaomi SU7 Ultra brži na Nurburgringu od Porschea Taycan Turbo S za velikih 20 sekundi. Ovo je prvi put da je titulu najbržeg na ovoj slavnoj stazi preuzelo vozilo porijeklom iz Kine. Ovo je samo početak, a sigurni smo da će ih u narednom vremenu biti još više.

Cijena iznosi 105.518 EUR što je zaista sitnica ako uzmemo za poređenje Porsche Taycan Turbo S čija cijena starta na domaćem tržištu od 426.000 KM ili 217.691 EUR-a!!